NOVINKY V SEKCI PRO HR MARKETING
V minulém příspěvku psal Martin Kaleta, vedoucí naší sekce o tom, jak často a proč sdílet obsah v online světě. Určitě ale spoustě z vás vyvstala na mysl otázka CO vlastně sdílet? Aby to bylo poutavé, zajímavé, odráželo to naši firemní kulturu a mělo to potenciál dlouhodobě přitahovat ty správné lidi?
💡 Tak tady je jeho takový menší tahák pro ty, kterým došla inspirace:
▪️ Ukažte vašim potenciálním kandidátům, jak to u vás vypadá, co jste změnili a proč.
▪️ Sdílejte věci ze zákulisí. Co se u vás děje, na čem pracujete, atd.
▪️ Inspiruje vás někdo z oboru? Výborně, podělte se.
▪️ Našli jste inspirativní citát, se kterým souzníte? V tom případě by mohl zaujmout i vaší cílovku.
▪️ Příběhy prodávají. Podělte se i o svůj příběh, jak jste začali v oblasti HR, co vás překvapilo, co vám nešlo, atd.
▪️ „Sociální sítě vs. Realita“ – něco, co nikdy neomrzí.
▪️ S čím svým klientům nebo zákazníkům můžete pomoci a pomáháte? Řekněte jim to.
▪️ Už jste někomu pomohli a máte skvělou zpětnou vazbu? Výborně, ukažte jí světu.
▪️ Je váš obor trochu záhadou nebo o něm mají lidé mylnou představu? Skvělé, další téma pro váš obsah.
A tak bychom mohli pokračovat. Nebojte se, inspirace je všude, stačí se na to jen trochu soustředit. Čím více to budete dělat, tím jednodušší to pro vás bude. Myslete i na to, že vaše publikum není vždy odborná veřejnost, takže to, co je pro vás samozřejmé, pro ně je často nová informace.