Spojujeme personalisty a měníme svět HR k lepšímu
Přidejte se k největšímu profesnímu sdružení personalistů v ČR. Mějte přehled o všem, co se v HR děje. Získejte přístup k exkluzivním informacím a trendům v personalistice. Na on-line i osobních setkáních sdílejte své zkušenosti se stovkami personalistů. Vzdělávejte se v oblastech, které jsou pro vaši práci klíčové. A podílejte se na tom, kam se obor ubírá. Svaz personalistů České republiky vám v tom bude profesním partnerem.
SVAZ PERSONALISTŮ v číslech
Zaměstnanci členů
Spolupracující HR
Kolektivní a individuální členové
Spolupracující vysoké školy
Co se aktuálně děje v HR:
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ_ZMĚNA LOKALITY
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ_ZMĚNA LOKALITY
V létě se potkáme na sérii HR BREAKFAST – a společně se podíváme na to, jak může AI měnit každodenní život personalistů. Nesmírně si vážíme vašeho zájmu, a tak jsme pražské setkání přesunuli do větších prostor. Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů. Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, jak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi. Čekají nás praktické tipy na ✨zjednodušení HR agendy ✨chytřejší nábor ✨usnadnění vyhledávání ✨automatizaci ✨digitalizaci ✨efektivitu Těšíme se na Vás: 📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony 📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel 📅26.8. Olomouc, Regionální centrum 📅27.8. Brno, Café Práh Těšíme se na Vás. Akce vznikla za spolupráce se společnostmi: Conectio, MySmartPlace, PalmApp, Telma.ai, PluscoPODCAST: AGE MANAGEMENT
Sdílíme další díl podcastu Irestřípky od Iresoft s Marcelou Chochlíkovou a Renatou Prokešovou na téma Age management. V tomto díle jsme si pozvali dvě profesionálky a jednatelky společnosti Work ability CZ, která se zabývá poradenstvím pro firmy, pořádá kurzy a v neposlední řadě se věnuje tématu age managementu. A právě tomuto tématu jsme se v našem dalším díle našeho firemního podcastu věnovaly. https://open.spotify.com/episode/7c1qe0nACdRQm2e42IBDrlPROJEKTY 50+ ROZHOVOR S LEKTOREM RADIMEM BLAŽKEM
PROJEKTY 50+ ROZHOVOR S LEKTOREM RADIMEM BLAŽKEM
Mgr. Radim Blažek kouč, lektor, koordinátor a krizový intervent a psychoterapeut. Muž mnoha schopností. Ovládá krizovou komunikaci, marketingovou komunikaci a především je dlouholetý spolupracovník a podporovatel činnosti SPČR. V rámci projektů pro ženy 50 + vznikl tento velmi pěkný, přátelský rozhovor. Máme velkou radost, že ho s vámi můžeme sdílet.Proč tě tvá dvojrole kouč, lektor tak moc baví?Moje dvojrole kouče a lektora mě baví hlavně proto, že se díky ní přirozeně propojuje teorie s praxí. Když se s účastnicemi potkám na školení, společně si zmapujeme téma, pojmenujeme souvislosti, získáme nové pohledy. A právě na to pak můžeme navázat během individuálního koučinku, kde už jdeme víc do hloubky a dotýkáme se konkrétních osobních témat. Baví mě sledovat, jak se to propojuje a jak to přináší efekt. Zároveň si vážím toho, že se s účastnicemi potkám osobně. Pro ně je to důležité – mají možnost mě poznat, takzvaně si mě ‘oksichtovat’, zjistit, jak pracuju, a ověřit si, jestli se mnou cítí důvěru a bezpečí, které jsou pro koučink klíčové. Často říkají, že právě díky tomuto kontaktu se pak do koučinku pouští s větší chutí a jistotou.
Co tě nejvíc překvapilo/překvapuje?Asi nejvíc mě překvapuje – a vlastně stále znovu dojímají – momenty, kdy se účastnice otevřou a začnou sdílet velmi osobní a náročná témata. Přestože nejde o sebezkušenostní program, často se během školení dostaneme i k hlubším osobním rovinám. A to úplně přirozeně – skrze témata, která probíráme, i díky bezpečnému prostředí, které se snažíme vytvářet. Účastnice často zpětně říkají, že jim to pomohlo nejen lépe poznat samy sebe, ale i ocenit sdílení zkušeností ostatních žen. Některé skupiny zůstávají v kontaktu i po skončení kurzu. Myslím, že pro spoustu žen je důležité slyšet i jednoduchou větu typu: ‘Jo, někdo to má stejně. Nejsem v tom sama.’
V čem tě účastnice inspirují?Účastnice mě inspirují hlavně tím, kolik toho zvládají – jak profesně, tak osobně. Když vidím, jak náročnou agendu v HR často mají, jak zvládají každodenní operativu i strategické výzvy, do toho řeší rodinu, vztahy, péči o sebe… a přesto si najdou čas přijít v sobotu na školení nebo zůstat ve všední den večer na online semináři – tak to je pro mě obrovsky inspirující. Obdivuju jejich chuť se rozvíjet, vzdělávat, sdílet své zkušenosti, i když už samy mají za sebou bohatý profesní i osobní příběh. Připomínají mi, že růst a učení nejsou nikdy hotové – a že když člověk opravdu chce, tak si ten prostor pro sebe najde.
Co je naopak těžké?V projektu jsem zatím rok a musím říct, že zatím nenastala situace, kterou bych vnímal jako vyloženě těžkou. Možná jen zpočátku v některých skupinách bylo lehce znát, že je pro některé ženy trochu nezvyklé trávit čas s někým, kdo je o dost mladší než ony. Cítil jsem, že si musím jejich důvěru a přízeň nejdřív získat. Ale co velmi oceňuju – ženy, které třeba mají ze začátku pochybnosti, je často umí otevřeně pojmenovat. A to vnímám jako důkaz toho, že se cítí bezpečně. Vždycky mě potěší, když na konci slyším zpětnou vazbu, že tak dobrý seminář nečekaly. To je pro mě potvrzení, že jsme ten čas spolu využili smysluplně.“
Jak hledáš sílu na všechny aktivity ve svém kalendáři?Mám řadu nástrojů psychohygieny, které mi pomáhají udržet balanc, ale nejvíc síly mi jednoznačně dává čas pohyb, hudba, pobyt v přírodě a čas s přáteli. Miluju Krkonoše – a léto obecně je pro mě obdobím, kdy opravdu dobíjím energii. Hodně mi taky pomáhá průběžné vzdělávání, které mě baví a zároveň inspiruje – spoustu podnětů pak i sdílím na svém LinkedIn profilu. A taky je důležitý dobrý time-management :-).
Proč mají účastnice čerpat konzultace?„V rámci projektu mají účastnice možnost využít nejen konzultace se mnou, ale také konzultace právní, což považuju za skvělou a praktickou nabídku pro pracovní i osobní rovinu. Jde o krátkodobou spolupráci, která je často zaměřená na to, co se děje právě teď a tady – ale někdy se během setkání podaří otevřít i hlubší témata a posunout se o kousek dál. Myslím si, že je určitě dobré tyto možnosti vyzkoušet – už jen proto, že řada žen dosud s koučinkem neměla žádnou zkušenost. Konzultace jim může ukázat, že má smysl o určitých věcech mluvit, a pokud zjistí, že je to pro ně přínosné, může je to přirozeně motivovat k tomu, aby vyhledaly i další návaznou péči.
Jste účastnicemi našeho programu vzdělávání 50+? Nezapomeňte, že máte s Radimem možnost čerpat až 10 hodin koučovacích konzultací. Stejně jako je pro vás připravena právní poradna zdarma. Domluvte si svůj termín.
AGE MANAGEMENT
- Protože populace stárne. V průběhu první poloviny 21. století se podle všech variant demografického vývoje zastoupení 65 a víceletých osob zhruba zdvojnásobí z dnešní jedné šestiny na jednu třetinu. Jejich počet by měl kulminovat na konci 50. let.
- I když má každé firemní prostředí svá specifika, vaše dobrá praxe může inspirovat ostatní.
- Více hlav víc ví. Chceme společně diskutovat, inspirovat se a hledat funkční řešení.
- Interaktivní formát s diskusí
- Rozbor krátkého průzkumu v sekci, který bude vždy předcházet setkání
- Náměty a inspirace od ostatních účastníků setkání
- 60 minut, ze kterých si můžete odnést přesně to, co potřebujete.
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – PLUSCO
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – PLUSCO
Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou. Těšíme se na Vás: 📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony s Vít Šnévajs 📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague s Vít Šnévajs 📅26.8. Olomouc, Regionální centrum s Petr Mikšovič 📅27.8. Brno, Café Práh s Petr Mikšovič Na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru: 🟦Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu 🟦MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou 🟦PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI 🟦Telma.ai :HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí 🟦Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci? Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů. Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, jak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi. Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory. ➡️Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, dnes připojujeme anotaci společnosti Plusco: "Jak AI a digitalizace ovlivní přístup k interní komunikaci?" Anotace: Interní komunikace jako způsob zvyšování angažovanosti zaměstnanců je vždy určena firemní kulturou a nebude jednoduché najít vždy správné uplatnění nástrojů AI a digitalizace pro její posilování. Proto si představíme oblasti, ve kterých mohou moderní technologie výrazně zjednodušit a hlavně posílit interní komunikaci s důrazem na zachování jisté osobitosti a tone of voice každé firmy. Taktéž se zamyslíme, kde bude mít asi digitalizace své hranice....PODCAST: JAK VYTVOŘIT ZDRAVOU REMOTE KULTURU
PODCAST: JAK VYTVOŘIT ZDRAVOU REMOTE KULTURU
Podcast po HRstech od Pluxee s Veronikou Mažári: Jak vytvořit zdravou remote kulturu bez zbytečných meetingů? Veronika Mažári pracuje v HR týmu firmy Hedepy, která funguje plně remote a zaměstnává lidi ze 30 zemí. V našem rozhovoru jsme se zaměřily na témata jako psychologické bezpečí, péče o duševní zdraví ve firmách a především na to, jak tato témata implementovat v praxi. Mluvíme také o tom, jak v Hedepy funguje onboarding, jak se dává zpětná vazba a buduje firemní kultura na dálku a jaké nástroje a přístupy používají k tomu, aby meetingů nebylo příliš. Veronika také sdílí, co ji na její práci baví, co ráda dělá a v čem spočívá adrenalin seeker. https://ceskepodcasty.cz/epizoda/922976HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – Telma.AI
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – Telma.AI
Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou. Těšíme se na Vás: 📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony 📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague 📅26.8. Olomouc, Regionální centrum 📅27.8. Brno, Café Práh Na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru: 🟦Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu 🟦MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou 🟦PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI 🟦Telma.ai :HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí 🟦Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci? Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů. Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, jak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi. Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory. ➡️Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, dnes připojujeme anotaci společnosti Telma.Ai: HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí V létě se potkáme na sérii HR breakfastů pořádaných SPČR – a společně s Telma AI se podíváme na to, jak může AI měnit každodenní život personalistů. Co přináší Telma AI světu HR? Zjednodušení HR agendy Chatbot nebo voicebot odpovídá na často kladené otázky – od otevřených pracovních pozic, přes orientaci v interních předpisech až po benefity pro zaměstnance. Chytřejší nábor Nástroje, které pomáhají s přijímacím řízením: od sourcingu, preevaluaci, až po plánování pohovorů. Virtuální asistent nejen pro onboarding Nováčky provede prvními dny i měsíci ve firmě, aby se rychle zorientovali, cítili se vítáni - a následně je jim kdykoliv k dispozici. Automatizované sbírání zpětné vazby Systémy shromažďující názory zaměstnanců – od onboardingového NPS až po výročí nebo odchody z firmy. A k tomu všemu AI zvládá i GDPR compliance, chytré vyhledávání v CV, automatizaci helpdesku a správu klíčových dokumentů na jednom místě. Protože v Telma AI ví, že v centru všeho jsou lidé. A AI jim umí přidat ruce, oči a hlavně to nejcennější - čas navíc. Telma tak pomáhá firmám vytvářet nové HR, které je plynulé, efektivní a hlavně lidské. Protože spokojení zaměstnanci = spokojení klienti.BOZP – ŘEŠENÍ SIBLink
Bezpečnostní opatření a jejich skutečný stav, to je téma, které mnozí z nás řeší. Chcete se podívat na možnosti využití řešení SIBLink v BOZP v organizacích? Zavést do oblasti BOZP moderní řešení?
Připravili jsme pro Vás HR ON-LINE KÁVU Petra Kořenka – Jak technologie mění přístup k ochraně lidí. Pomáhají nejen včas zasáhnout, ale i předcházet situacím, které mohou nastat, kterou plánujeme na 15.7.2025 od 10:00 do 10:45 h.
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – MY SMART PLACE
HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – MY SMART PLACE
Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou. Těšíme se na Vás: 📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony 📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague 📅26.8. Olomouc, Regionální centrum 📅27.8. Brno, Café Práh Na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru: 🟦Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu 🟦MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou 🟦PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI 🟦Telma.ai :HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí 🟦Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci? Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů. Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, jak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi. Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory. ➡️Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, dnes připojujeme anotaci společnosti MySmartplace: „Digitalizace HR procesů a využití AI“ Jste personalista a hledáte cesty, jak zefektivnit svoji každodenní práci, snížit administrativní zátěž a mít jistotu v souladu s legislativou? Přijďte na naši přednášku zaměřenou právě na potřeby personalistů! Ukážeme vám konkrétní postupy, jak můžete díky digitalizaci a moderním nástrojům výrazně zjednodušit správu personální agendy a automatizovat rutinní HR procesy. Představíme vám systém MySmartplace, který umožňuje snadné a bezpečné uchovávání veškeré personální dokumentace, rychlé generování smluv i výplatních pásek, online komunikaci se zaměstnanci a automatickou archivaci dokumentů podle platných předpisů. Vše s důrazem na ochranu osobních údajů a přehlednost informací na jednom místě – dostupné kdykoliv a odkudkoliv. Získáte praktické tipy, jak moderní technologie využít pro evidenci docházky, plánování směn, organizaci školení či sledování zákonných povinností personalistiky. Ukážeme vám, jak proměnit rutinní agendu na efektivní a bezpečný digitální proces. Nenechte si ujít tuto příležitost – pro účastníky máme připravenou exkluzivní nabídku na vyzkoušení systému zdarma! Těšíme se na vás na HR Breakfast, kde společně objevíme budoucnost personalistiky!HR BREAKFAST DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – PALMAPP
HR BREAKFAST DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – PALMAPP
Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou. Těšíme se na Vás: 📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony 📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague 📅26.8. Olomouc, Regionální centrum 📅27.8. Brno, Café Práh Na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru: 🟦Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu 🟦MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou 🟦PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI 🟦Telma.ai :HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí 🟦Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci? Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů. Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, j ak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi. Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory. ➡️Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, dnes připojujeme anotaci společnosti PalmAPP:Přednášející: Pavel Vavřínek – CEO
Anotace: PalmApp je váš HR švýcarák nejen na komunikaci – onboardingové video (které nemusíte složitě produkovat), microlekce v podcastu (který nemusíte sami točit) i okamžité odpovědi na přirozené dotazy v jazyce, kterému lidé skutečně rozumí. Navíc každý obsah (informace, školení, manuály) se servíruje přesně pro vaši roli – ať jste montér, vývojář nebo manažer, protože informace chápeme každý trochu jinak. Dneska už nikdo nečte dlouhé texty, ale krátké vtipné video udělá kouzlo, informace nezapadnou. Proč neservírovat informace interaktivně a bez skoro bez práce?
PRAHA – KONFERENCE K FLEXINOVELE
PRAHA – KONFERENCE K FLEXINOVELE
Praha, 9. června, velký kongresový sál hotelu Olšanka v Praze na Žižkově. V pondělí probíhala velká konference k flexinovele za účasti nejpovolanějších řečníků: Jiří Horecký, Skalková Jana a mnoho dalších. Zdravice od Marian Jurečka. Skvělý den plný inspirativních informací. Svaz personalistů byl partnerem této mimořádné HR akce. Simona Šutariková a Petr Otáhal děkují za možnost být u toho. Jak se to líbilo Vám?PODCAST: JAKÝ BY MĚL BÝT SPRÁVNÝ LEADER
PODCAST: JAKÝ BY MĚL BÝT SPRÁVNÝ LEADER
Podcast po HRstech od Pluxee s Petrem Benešem na téma: Jaký by měl být správný leader? O leadershipu, moci a roli technologií Petr Beneš je kouč, technooptimista, moderátor podcastů CZECHárna a Boomer/Zoomer Tie-break. Založil také platformu 6D a pomáhá firmám adaptovat jejich byznys modely na technologické i společenské změny. Věnuje se dopadům digitalizace na naše zvyky, hodnoty a způsob leadershipu. Má za sebou přes 20 let zkušeností v bankovnictví a více než deset let vedl IT a provoz ve dvou velkých českých bankách – GE Money (dnes Moneta) a České spořitelně. Společně si povídáme o tom, co znamená moc v leadershipu a jaký je rozdíl mezi mocí a kompetencí. Co se děje, když má někdo víc moci než schopností a naopak. Bavíme se také o vlivu technologií a AI na styl vedení, jak může AI podpořit rozvoj lídrů. Na závěr Petr sdílí konkrétní AI prompt, pomocí kterého si můžete navrhnout vlastního mentora. https://ceskepodcasty.cz/epizoda/874046AI V HR: LETNÍ HR BREAKFAST
Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou. Těšíme se na Vás: 15.7. Ostrava, Hotel Harmony 17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague 26.8. Olomouc, Regionální centrum 27.8. Brno, Café Práh na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru: Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI Telma.ai: HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci? Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů. Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, j ak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi. Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory. Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, začínáme s anotací společnosti CONECTIO: Představte si svého nového virtuálního AI zaměstnance dostupného 24/7. Vy jen naplánujete jeho roli, začleníte ho do týmu a pak mu zadáváte opakující se úkoly z e-mailů, MS Teams nebo online schůzek. Odnesete si postup, jak takového AI zaměstnance v Microsoft 365 jednoduše vytvořit a využívat – bez potřeby programování a bez placené licence Copilot. Provedou Vás:- Roman Šuk, garant za oblast AI (vystudoval umělou inteligenci na ČVÚT v Praze a působil ve společnosti Microsoft)
- Martina Šmidochová, garantka za oblast řízení organizace (realizace mezinárodních projektů např. NTT DATA, Microsoft)
PODCAST: ZDRAVÝ PŘÍSTUP K VÝBĚRU KANDIDÁTŮ
PODCAST: ZDRAVÝ PŘÍSTUP K VÝBĚRU KANDIDÁTŮ
Opět přinášíme podcast Po HRstech od Pluxee. Dnes s hostem Petra Kubita Nulíčková na téma: Jak nastavit zdravý přístup k výběru kandidátů? Petra Kubita Nulíčková je zkušená HR profesionálka a recruiterka s více než desetiletou praxí v e-commerce a businessu. V investičním fondu Pale Fire Capital pomáhá firmám nastavovat HR strategie, budovat týmy a obsazovat klíčové pozice včetně C-level rolí. Přispívá do HR médií, školí na vzdělávacích platformách a přednáší na VŠE. Spolupracovala s Deloitte na metodologii pro VR Escape Room a je porotkyní Fénix Awards v kategoriích LinkedIn a Employer Branding. Pomohla desítkám lidí s LinkedIn profily i životopisy. V rozhovoru se bavíme o jejích kariérních začátcích, náboru juniorních kandidátů, předsudcích na trhu práce i o tom, jak kombinuje profesní život s rolí mámy — a co by si ještě ráda splnila. https://ceskepodcasty.cz/epizoda/851879PRÁVNÍ HR ONLINE KÁVY
NOVELA NAŘÍZENÍ VLÁDY
- - svatba
- - účast na pohřbu
- - doprovod do zdravotnického zařízení.
- - svatba
- - účast na pohřbu
- - přestěhování
- Při výpovědi z důvodů dle § 52 písm. a) –e) zákoníku práce (např. organizační důvody) má zaměstnanec nárok až na 4 pracovní dny volna s náhradou mzdy/platu
- V případě jiných důvodů výpovědi/dohoda z téhož důvodu (např. dle § 52 f) –h)) má zaměstnanec nárok až na 2 dny volna bez náhrady mzdy/platu
- Ve všech ostatních případech má nárok zaměstnanec až na 4 dny volna bez náhrady mzdy/platu
- Pokud zaměstnanec čerpá pouze část směny, považuje se za vyčerpaný celý pracovní den.
- - Při úmrtí manžela, partnera, druha či dítěte: 2 dny + 1 den na účast na pohřbu
- - Při úmrtí rodiče, sourozence nebo rodiče/sourozence manžela či manžela dítěte: 1 den účast na pohřbu + 1 den při obstarávání pohřbu - Při úmrtí prarodiče, vnuka, nebo osoby žijící ve společné domácnosti: 1 den účast na pohřbu + 1 den při obstarávání pohřbu.
PRŮZKUM ZAMĚSTNÁVÁNÍ OSOB 55+
Obracíme se na Vás s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku, který se zaměřuje na postoj personalistů a HR odborníků k zaměstnávání osob starších 55 let.
VALNÁ HROMADA KLUBU PERSONALISTŮ MORAVY A SLEZSKA
VALNÁ HROMADA KLUBU PERSONALISTŮ MORAVY A SLEZSKA
Ve čtvrtek 29. května 2025 probíhala v Ostravě volební valná hromada našeho kolektivního člena: Klubu personalistů Moravy a Slezska, z. s., který má 127 členů zejména z řad výrobního a logistického sektoru. Valná hromada navrhla a schválila členský příspěvek pro rok 2026 ve výši 14.300 Kč. Dále probíhaly volby členů revizní komise a předsedy klubu pro další čtyřleté období od jara 2025 do jara 2029. Předsedou klubu byl zvolen jednomyslně Petr Otáhal. Členy revizní komise klubu byli zvoleni: Daniela Nyklová, Michal Gargoš a Daniel Svoboda. Revizní komise zvolila ze svého středu Michala Gargoše za předsedu revizní komise. Nejbližší „face to face“ setkání v Ostravě je plánováno na 15. července 2025 na téma využití AI v HR komunitě.Náš tým