HR CONGRESS PRAHA A OSTRAVA – 6 OTÁZEK PRO …
Srdečně 💙vás zveme na květnový HR Congress na téma Mezigenerační soužití na pracovišti.
📅27.05.2025 Praha 09:30 – 14:00 Hotel Grand Majestic
📅29.05.2025 Ostrava 09:00 – 13:30 Hotel Imperial
FreshPoint s námi po našich akcích po celé ČR a proto jsem velmi rádi, že můžeme na podiu konference přivítat paní Ditu Urbanovou,
Head of Sales a tradičně jí položit několik otázek.
Jak se bude jmenovat vaše přednáška na konferenci?
Stravování napříč generacemi: Co chtějí mileniálové, boomers a Gen Z
Kolik generací přibližně tvoří váš tým?
V našem týmu jsou zastoupeny různé generace – od generace Y a mileniálů až po generaci Z. Díky tomu máme pestrý mix pohledů i pracovních návyků, který nás vzájemně obohacuje.
Jak ošetřuje vaše firemní kultura věkové rozdíly mezi spolupracovníky?
Protože nejsou rozdíly mezi jednotlivými generacemi příliš výrazné, máme velmi přirozené a otevřené prostředí. Společný čas trávíme nejčastěji při obědech, což je pro nás moment sdílení i neformálního spojení. Samozřejmostí jsou také společné teambuildingy a akce, kde se všichni cítí příjemně – bez ohledu na věk.
Přibližně kolik kolegů je v soukromí v roli babičky/dědečka?
Pokud víme, v současné době žádný z kolegů tuto roli ještě nezastává.
Co Vám nejvíce ve firmě pomohlo řešit odlišné postoje, které jsou způsobené věkovým rozdílem?
U nás se osvědčila hlavně otevřenost a pravidelná komunikace. Díky tomu, že si na sebe v týmu upřímně zvykáme přes každodenní sdílené rituály – třeba obědy nebo krátké porady – dokážeme případné rozdíly v pohledu nebo pracovním stylu řešit rychle a s respektem.
Komu jste konkrétně pomohli s vaší službou v souvislosti s tématem mezigeneračního soužití?
Díváme se na to ze dvou pohledů:
- Z pohledu pracovního dne – FreshPoint lednice je přirozeným centrem, kam se lidé scházejí během přestávek. Stejně jako když jdou společně do restaurace, i tady si každý vybere podle svého – někdo zdravěji, jiný tradičněji, někdo podle ceny. A pak si spolu sednou, povídají si. Tohle přirozené spojení generací u jídla vnímáme jako důležité.
- Z pohledu klienta – Většina našich firemních zákazníků má velmi různorodé kolektivy, co se týče věku. Právě široký výběr jídel umožňuje oslovit všechny – od mladých absolventů až po zkušené zaměstnance s jiným životním rytmem. Naše nabídka se snaží být inkluzivní jak v chuti, tak v ceně.