HR BREAKFAST OD NÁSTUPU PO ODCHOD PRAHA
Naprosto plný sál Hotelu Palace přivítal naše skvělé řečníky na včerejší akci.
Téma náboru je samozřejmě tradiční, ale jak to zvládnout lépe a zjednodušit procesy? Přinášíme shrnutí a několik tipů.
🔵TITULEK. Dobře formulovaná inzerce, dobrý titulek a lákavá první věta.
V digitálním světe máme cca 1,7 sekundy na to aby nadpis inzerátu uchazeče zaujal.
🔵ADMINISTRATIVA a její zrychlení.
Elektronické formuláře a digitální podpisy, takže není nutné tisknout a archivovat tolik papírů.
🔵ONBOARDING a zaškolení. Jednotný systém pro vzdělávání, evidenci a základní agendu.
🔵AI. Zrychlení a zjednodušení procesů. Díky digitálním nástrojům a automatizované komunikaci se celý proces od nástupu po odchod zaměstnance stává rychlejší a s nižší administrativní zátěží.
☝️Čím víc rutinních kroků se převede do digitální podoby, tím méně zátěže pro personalistu i kandidáta.
❓Jaké máte vy kroky k zmírnění administrativní zátěže. Přistoupili jste například k videopohovorům, nebo chcete kandidáty potkat osobně.
🎤Děkujeme skvělým řečníkům za konkrétní a praktická doporučení.
Jan Artner ze Signi
Martina Ryšková ze Fajn skupiny
Jan Lipový ze Scholasticus
Eva Vyskočilová z Hofmann Personal
Moc děkujeme všem za skvělou atmosféru.
Voňavé dárečky Manufaktura udělaly velkou radost. Děkujeme.
Celou fotogalerii naleznete v aplikaci hr zona. Přidejte se.