HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – MY SMART PLACE

Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou.

Těšíme se na Vás:
📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony
📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague
📅26.8. Olomouc, Regionální centrum 
📅27.8. Brno, Café Práh

Na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru:
🟦Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu
🟦MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou
🟦PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI
🟦Telma.ai :HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí
🟦Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci?

Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů.
Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, jak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi.
Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory.

➡️Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA
Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, dnes připojujeme anotaci společnosti MySmartplace:

„Digitalizace HR procesů a využití AI“

Jste personalista a hledáte cesty, jak zefektivnit svoji každodenní práci, snížit administrativní zátěž a mít jistotu v souladu s legislativou? Přijďte na naši přednášku zaměřenou právě na potřeby personalistů! Ukážeme vám konkrétní postupy, jak můžete díky digitalizaci a moderním nástrojům výrazně zjednodušit správu personální agendy a automatizovat rutinní HR procesy.

Představíme vám systém MySmartplace, který umožňuje snadné a bezpečné uchovávání veškeré personální dokumentace, rychlé generování smluv i výplatních pásek, online komunikaci se zaměstnanci a automatickou archivaci dokumentů podle platných předpisů. Vše s důrazem na ochranu osobních údajů a přehlednost informací na jednom místě – dostupné kdykoliv a odkudkoliv.

Získáte praktické tipy, jak moderní technologie využít pro evidenci docházky, plánování směn, organizaci školení či sledování zákonných povinností personalistiky. Ukážeme vám, jak proměnit rutinní agendu na efektivní a bezpečný digitální proces.

Nenechte si ujít tuto příležitost – pro účastníky máme připravenou exkluzivní nabídku na vyzkoušení systému zdarma!

Těšíme se na vás na HR Breakfast, kde společně objevíme budoucnost personalistiky!

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: letadlo.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR