HR BREAKFAST – OD NASTUPU PO ODCHOD – FAJN SKUPINA

Srdečně Vás zveme na HR Breakfast na téma Od nástupu po odchod snadno a digitálně. Prvními koho bychom vám chtěli představit je Fajn skupina, tedy společnost sdružující portály Fajn brigády, Fajn práce, IN Work, a další. Členové týmu Fajn skupiny budou hovořit o tom jakou sílu má titulek a jak první řádek mění celý inzerát. 

V digitálním světě máme v průměru 1,7 sekundy na to, abychom zaujali. Titulek inzerátu je první věc, která rozhodne, zda uchazeč na inzerát bude vůbec reagovat. V přednášce ukážeme, jak vhodně zvolený titulek ovlivňuje výkon inzerátu, představíme konkrétní případové studie a dáme tipy z více než 15leté praxe na pracovním trhu pro jeho psaní. Dotkneme se i možností využití AI při tvorbě textů. Někdy stačí pár slov, aby se správný člověk rozhodl kliknout.

Jména přednášejících z týmu Fajn skupiny:

Plzeň, České Budějovice: Ing. Jana Lekešová
Praha, Ostrava: Mgr. Martina Ryšková
Olomouc, Brno: Ing. Zbyněk Hrtáň

Již tradičně jsem položili několik  otázek. 

1) Kolik času myslíte, že průměrně měsíčně ušetříte automatizací procesů?
Pracujeme celoročně na automatizacích ve všech týmech Fajn skupiny. S příchodem AI se procento určitě navýší, náš odhad je přibližně až o 30 % u každého člena týmu.

2) Jak spravujete a archivujete dokumenty?
Držíme se zákonných požadavků, kdy jsme některé dokumenty nuceni ukládat stále offline. Pro zefektivnění vzájemné komunikace (pracujeme všichni remote z jiného místa ČR) v současné době využíváme pro ukládání nových dokumentů převážně interní CRM, kde selektujeme přístupnost souborů jen konkrétním lidem v závislosti na vykonávané pozici u nás ve firmě.

3) Jaká je největší „vychytávka“, kterou máte na efektivitu?
Sdílet si vzájemně mezi sebou vychytávky – ať už v týmu nebo na schůzkách s klienty, případně našimi externisty. U nás v týmu je potřeba mít nastavenou mezi sebou otevřenost v nových nápadech a naslouchat si navzájem, bez toho by posun firmy nebyl dlouhodobě možný.

4) Co naopak raději řešíte osobně, bez digitálních nástrojů?
Jsme sice remote firma, ale nedáme dopustit na osobní schůzky se zástupci společností. I když se všude řeší AI a online svět, tak aktuálně zastáváme názor, že není nad osobní kontakt.

Pište si hned do kalendáře.

25.9. Praha, Hotel Palace
21.10. Olomouc, RCO
22.10. Brno, OC Vaňkovka
23.10. Ostrava, Hotel Harmony
12.11. Plzeň, Hotel Marriot
13.11. České Budějovice, R51 (Riegrova51, DfK Group)

Přihlaste se prosím na webu přes náš Scholasticus.
Těšíme se na Vás.

Děkujeme našim partnerům Fajn skupina, Scholasticus, Pluxee, Signi, Hofmann Personal. 

Foto Ing. Jana Lekešová 

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: dům.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR