HR BREAKFAST – TRENDY VE VZDĚLÁVÁNÍ, INOVACE A INSPIRACE

Zveme vás na HR Breakfast s tématem Trendy ve firemním vzdělávání.
Otevřeme debatu o tom, jak se mění přístup k firemnímu vzdělávání, jaké formáty a technologie jsou na vzestupu a co funguje v praxi.

24.9. Plzeň, Hotel Marriot
14.10. Praha, Unie zaměstnavatelských svazů

Dnes na 5 otázek odpovídá paní Kristýna Kavulok, strategická ředitelka, vedoucí projektů společnosti new dimension

1) Co je lepší online a co offline?
Každá z forem má své plusy a minusy. Blended learning si bere to nejlešpí z obojího. Flexibilitu, individuální přístup a interakci z onlinu propojuje s okamžitou zpětnou vazbou, tréninkem a sociálním kontaktem z prezenční formy.

2) Jaké jsou nejčastější překážky kdy lidé nechtějí inovace a změny?
To, že se bojíme změny je přirozená a první reakce každého z nás. Často se bojíme toho, že nám někdo „rozkope naše hračky“ a naruší zaběhnuté rutiny. takže krom financí a byrokracie můžeme říct, že největší překážkou jsme si my sami. Když si tohle připustíme a začneme na tom pracovat, prosazování inovací a změn jde o něco snáz.

3) Jak se učíte nové věci vy a co vám pomáhá?
V new dimension máme kolegyni, která se věnuje digitalizaci naší firmy a součástí její práce je také prodávat lidem myšlenky změn a provázet je změnovým procesem. Když vás cestou někdo drží za ruku, respektuje váš rytmus a pomáhá vám celou změnu projít, je to neskutečná pomoc. Toto respektujeme také při implementaci formy blended learning i jakýchkoli dalších změn u našich zákazníků.

4) Čtete papírové nebo elektronické dokumenty a proč?
Před dvěma lety jsem plně přešla na digitální plánování. Lidé, kteří mě znají ví, že jsem bez diáře neudělala ani krok. Doslova podle něj běžel život firmy i celé mé rodiny 😃 dnes už plánuji jenom digitálně a nemůžu si to vynachválit. Takže rozhodně jsem pro elektronické dokumenty, ale každé pravidlo má svoji výjimku. u mě jsou to například knihy. tam jsem z papíru stále neustoupila.

5) AI ano nebo ne a za jakých podmínek?
Rozhodně ano. AI je skvělý pomocník na spoustu oblastí. Osobně ji využívám při své lektorské praxi i praxi manažerky a také v soukromém životě. Stále se ale držím pravidla, že je třeba kontrolovat, co nám z ai „vypadne“ a většinou mám potřebu výstup nějak učesat, vtisknout mu ještě nějaký svůj otisk, myšlenku. Možná je to staromódní a časem mě tahle potřeba opustí, ale jak už jsem psala, každá změna je proces a je fajn to respektovat 😊

 

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: vlajka.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR