HR BREAKFAST FIREMNI VZDELAVANI
Zaměstnanci se chtějí vzdělávat. Zaměstnavatelé řeší jejich motivaci a 80 % firem hodnotí pouze zpětnou vazbu.
Brano Frk Proč je potřeba analýza vzdělávacích potřeb, jaké jsou trendy ve firemním vzdělávání a proč hodnotit výsledek podle toho, zda se účastníkům líbilo nebo nelíbilo není ideální. Data versus dojmy, aneb yyužijte data a když je nemáte, získejte je ve spolupráci s elendee.online
Matěj Matolín a nástroje, které pomáhají při přípravě kurz, prezentací, obsahu i personalizaci vzdělávacího obsahu. Jaké nástroje jsou na co dobré a proč je zásadní dobrý prompt (zadání). ChatGPT, Gemini, NotebookLM, Gama, Perplexity znáte? Na co Vám stačí youtube a na co byste si měli koupit školení od #DigitalniHR?
Taťána Marie Tomášková Praktická výuka angličtiny a slovní zásoba, kterou skutečně použijete a kterou potřebujete k práci, jak vzdělávání centralizovat a jak ho lépe měřit. To je strategie se kterou již několik let vede svou jazykovou školu TLC jazykovka pro firmy.
Kristýna Kavulok a Jan Lipový s účastníky sdílela, že kvalitní BlendedLearning potřebuje nejenom dobrou platformu pro samostudium jako je Scholasticus, ale také poutavý a cílený obsah jako umí new dimension. A jak může být flexibilní, přizpůsobené a účinné mít školení 2 dny prezenčně a 6 týdnů online a mít k dispozici dokumenty, materiály, videa.
Paní Kavulok se zároveň velice dobře zhostila moderování celé akce, za což moc děkujeme.
Zajímaví řečníci, skvělá atmosféra, čokoládová fontána a tombola na závěr.
Doporučujeme dobroty z lednice od FreshPoint které představila Dita Urbanová.
A moc děkujeme za zázemí v kancelářích UZS.
