HR BREAKFAST OD NASTUPU PO ODCHOD – PLUXEE

Srdečně Vás zveme na HR Breakfast na téma Od nástupu po odchod snadno a digitálně. Dalšími  koho bychom vám chtěli představit je Pluxee
s podtématem přednášky Benefity, které HR pomáhají – jednoduše a s výsledky. 

Benefity dnes nejsou jen o finanční hodnotě – jsou také o zážitku, který zaměstnanci s firmou mají. V Pluxee stavíme řešení, která usnadňují HR práci a zároveň přinášejí zaměstnancům svobodu, flexibilitu a komfort. Cílem je, aby benefity, které firma poskytuje, byly využitelné co nejširší částí zaměstnanců, a ne jen malým procentem z nich. V prezentaci se zaměříme na to, jak z benefitů udělat nástroj pro budování vztahů, jak je efektivně digitalizovat a co dělat, aby HR netrávilo čas zbytečnou administrativou, ale rozvojem lidí.

Jména přednášejících (přednášející se mohou změnit).

21. 10. – Olomouc (RCO) –  Michaela Svačinová
22. 10. – Brno (Café Práh, Vaňkovka) –  Michaela Svačinová
23. 10. – Ostrava (hotel Harmony) –  Michaela Svačinová
12. 11. – Plzeň (Marriott) –  Zdenek Dryák
13. 11. – České Budějovice (R51) –  Robert Heran

Již tradičně jsme položili několik otázek. 

1) Kolik času myslíte, že průměrně měsíčně ušetříte automatizací procesů?
Pokud bychom všechny procesy, které dnes řešíme digitálně, museli zpracovávat ručně, bylo by potřeba přibližně 0,5 FTE navíc – tedy zhruba 20–30 hodin práce měsíčně.

2) Jak spravujete a archivujete dokumenty?
Využíváme vlastní DMS systém (Document Management System), který nám umožňuje bezpečnou, přehlednou a rychlou správu a archivaci dokumentů.

3) Jaká je největší „vychytávka“, kterou máte na efektivitu?
Máme tailor made řešení od společnosti Workday, které funguje globálně a propojuje veškerou HR agendu – od hodnocení výkonu po výpočet bonusů – v jednom prostředí.

4) Co naopak raději řešíte osobně, bez digitálních nástrojů?
Osobní pohovory, stanovování cílů a jejich vyhodnocování – tam je pro nás lidský kontakt nenahraditelný.

 

—————-
Přihlaste se prosím na webu přes náš Scholasticus.
Těšíme se na Vás.

Děkujeme našim partnerům Fajn skupina, Scholasticus, Pluxee, Signi, Hofmann Personal. 

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: hrnek.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR