HR BREAKFAST – DIGITALIZACE A AI V HR KOMUNITĚ – Telma.AI
Na léto jsme pro Vás připravili speciální téma Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou.
Těšíme se na Vás:
📅15.7. Ostrava, Hotel Harmony
📅17.7. Praha, Art Nouveau Palace Hotel Prague
📅26.8. Olomouc, Regionální centrum
📅27.8. Brno, Café Práh
Na toto velmi aktuální téma jsme si přizvali hosty, kteří jsou špičkou v oboru:
🟦Conectio: Vytvořte si HR asistenta a zařaďte jej do svého HR týmu
🟦MySmartPlace: Digitalizace a využití AI mezi HR komunitou
🟦PalmApp: Think HR Different – Propojení komunikace, učení a automatizace v HR v éře AI
🟦Telma.ai :HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí
🟦Plusco: Jak AI a digitalizace ovlivňuje přístup k interní komunikaci?
Přijďte se potkat s HR komunitou a společně otevřít témata digitalizace a umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů.
Budeme sdílet zkušenosti z praxe a seznámíme se s tím, jak AI mění způsob, jakým pracujeme s lidmi.
Prostor bude i pro otevřenou diskuzi, networking a inspiraci napříč obory.
➡️Moderátorem akcí bude Ing. Kamil Košťál, MBA
Každého přednášejícího partnera si postupně představíme, dnes připojujeme anotaci společnosti Telma.Ai:
HR & AI: Když si lidé a stroje rozumí
V létě se potkáme na sérii HR breakfastů pořádaných SPČR – a společně s Telma AI se podíváme na to, jak může AI měnit každodenní život personalistů.
Co přináší Telma AI světu HR?
Zjednodušení HR agendy
Chatbot nebo voicebot odpovídá na často kladené otázky – od otevřených pracovních pozic, přes orientaci v interních předpisech až po benefity pro zaměstnance.
Chytřejší nábor
Nástroje, které pomáhají s přijímacím řízením: od sourcingu, preevaluaci, až po plánování pohovorů.
Virtuální asistent nejen pro onboarding
Nováčky provede prvními dny i měsíci ve firmě, aby se rychle zorientovali, cítili se vítáni – a následně je jim kdykoliv k dispozici.
Automatizované sbírání zpětné vazby
Systémy shromažďující názory zaměstnanců – od onboardingového NPS až po výročí nebo odchody z firmy.
A k tomu všemu AI zvládá i GDPR compliance, chytré vyhledávání v CV, automatizaci helpdesku a správu klíčových dokumentů na jednom místě.
Protože v Telma AI ví, že v centru všeho jsou lidé. A AI jim umí přidat ruce, oči a hlavně to nejcennější – čas navíc. Telma tak pomáhá firmám vytvářet nové HR, které je plynulé, efektivní a hlavně lidské. Protože spokojení zaměstnanci = spokojení klienti.