NOVINKY V SEKCI PRO SPOLUPRÁCI SE ŠKOLAMI

„Verba movent, exepla trahunt“ aneb neboli příklady táhnou, říkali už staří Římané a při komunikaci se studenty středních a vysokých škol platí víc, než kde jinde, upozorňuje Katka Krausová, vedoucí naší sekce. Jak přesvědčit mladé o atraktivitě firmy?

Najděte si ve firmě své influencery mezi čerstvými absolventy, kteří s Vámi spolupracovali. Zveřejnění jejich příběhu a zkušeností z průběhu spolupráce i čerstvé zkušenosti z pracovního procesu Vám mohou pomoci přesvědčit mladou generaci, že je to u Vás ve firmě pro ně opravdu super. Blíží se doba různých veletrhů a burz práce, pokud bude Vašeho personalistu doprovázet mladý člověk, který je studentům blízký věkem a má pozitivní čerstvou osobní zkušenost, tak sdílení této zkušenosti směrem k dalším mladým lidem bude autentické a věrohodné. Udělá Vám tak při náborech mnohem lepší službu, než zkušený a dlouholetý kolega, který ale bude věkem i názory mladým lidem na hony vzdálený.

Příběhy úspěšných absolventů můžete navíc sdílet na firemním webu, sociálních sítích, nebo s absolventy udělat rozhovory do tisku či firemního časopisu. Máte také podobnou zkušenost, neváhejte a podělte se s námi!