EMPLOYER BRANDING
Ruku na srdce – myslíte, že se o vaší firmě vyjadřují bývalí zaměstnanci v pozitivním duchu? Nebo spíše vaše jméno haní a na vás nit suchou?
Naši partneři v Plusco radí, vybudujte své značce dobrou pověst, protože Employer branding označuje vaši snahu dosáhnout toho, abyste jako zaměstnavatelé byli na trhu práce vnímáni jako skvělí zaměstnavatelé a tím pádem se nemuseli bát, co kdo kde o vás vykládá.
Jak na to?
Budujte svoji značku – často se stává, že Employer branding řešíme až v době, kdy potřebujeme nabírat zaměstnance, měli bychom však začít již od začátku podnikání.
Zjišťujme názory, které panují mezi našimi zaměstnanci, minulými, stávajícími i budoucími.
K budování vaší dobré pověsti u zaměstnanců využijte komunikační aplikace, umožní vám:
- 🔵Mít všechny informace pro nováčky jednoduše a přehledně
- 🔵Zjišťovat, co si o vás zaměstnanci myslí – dotazníky, ankety
- 🔵Udělat komunikaci zábavnou
- 🔵Využít potenciálů odcházejících zaměstnanců
- 🔵Sdělovat i negativní zprávy otevřeně
Více informací a tipů jak na to, najdete zde: